A megfelelő elektronikus jelenléthez azonban más paramétereket is figyelembe kell venni. Arra a kérdésre, hogy kinek éri meg ez a befektetés, és hogy milyen más lehetőségek léteznek a piacon, Christoph von Lattorff, az osztrák Mercateo vállalat ügyvezető igazgatója adja meg a választ, „Piacterek kontra saját online-üzletek” című előadásán, az E-day rendezvény keretei között 2014. március 6-án.
Európa legnagyobb e-business kérdéskörű konferenciáját 2014. március 6-án (9.00-20.30 óra között) Bécsben fogják megrendezni, több mint 90 előadóval és körülbelül 40 kiállítóval. A programsorozat kedvezményezettjei elsősorban online kereskedelmi érdekeltségű kis- és középvállalkozások. Több mint 3000 helyszíni látogatóra és több mint 35 000, az élő közvetítéseket követő érdeklődőre számítanak világszerte.
Két kiemelt előadó fog felelni a prezentációk változatosságért és dinamikájáért. Elsőként a Science Busters – osztrák fizikus társaság – egyik tagja Werner Gruber fogja megismertetni a publikumot a digitális adás-vétel fizikájával. Majd, kissé ellensúlyozva az előbbi komoly témát, a német bestseller író, Ariadne von Schirach „Tudás, tudatlanság és bizonyosság a digitális korszakban” című előadását lehet meghallgatni, számos gyakorlati példát megismerve.
„Az előadásomon résztvevő hallgatóság nem csak az e-kereskedelem legfontosabb kihívásait ismerheti meg, hanem azt is, hogy a különböző B2B platformok hogyan működnek, ha a vevő és hogyan működnek, ha a szolgáltató használja őket.” – mondta Lattorff, aki e-business-fejlesztés kérdéskörben fog előadni 2014. március 6-án 15 óra 30 perckor az Osztrák Gazdasági Kamara épületének Julius Raab termében.
Aki esetleg több részletre kíváncsi a rendezvénnyel kapcsolatban, nézze meg az alábbi (német nyelvű) videót!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése