Néhány szempont, amiről felismersz egy B2B áruházat
Előny vagy nem ezeket tapasztalhatod
1. Keresési lehetőségek
A B2B vásárló többnyire tudja mit akar és mit keres. Az első dolga az lesz, hogy a professzionális keresőt keresi az oldalon, ahol nemcsak cikkszám, kategória, hanem méret, súly, tudás, szállítás, stb. alapján akar szűrni, keresni. Az ilyen platformokon nem a legjobb a szabadszavas keresés.
2. Egyszerű letisztult weblap és regisztrációhoz való ragaszkodás
A B2B áruházaknál általában kötelező a regisztráció, csarébe azonban egy letisztult többnyire reklámoktól mentes és jól átlátható oldalt kapunk.
3. Biztosan kicsik a képek
Sajnos az ilyen oldalakon a képek nagyon kicsik és sokszor eléggé hiányosak is. Ráadásul sokszor a leírások is hiányosak, mert arra alapoznak, hogy a vásárló céltudatos nem kell a felesleges duma.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése