A reklám az egyik leghatékonyabb eszköze a
cégek profiljának, valamint szolgáltatásainak szélesebb körben történő
megismertetésére. Kiváló lehetőséget biztosítanak a cégeknek saját maguk promótálására, potenciális vásárlóiknak pedig, hogy tájékozottak legyenek,
így minden helyzetben el tudják dönteni, milyen termékre/szolgáltatásra van
szükségük, és azért mely vállalathoz kell fordulniuk. Ezért nem mindegy, milyen
módszert választunk a fogyasztói oldal megnyerésére.
Az érdeklődés felkeltésének igen hatékony
módszere a céges emblémával ellátott reklámajándékok osztogatása bizonyos
rendezvényeken. Azt, hogy az ajándék pontosan mi legyen, számos tényező
befolyásolja, de a legmeghatározóbb mégis az, hogy mekkora mennyiségre van
belőle szükség, illetve kinek, és hogyan szeretnénk azt átadni. Ha nagyobb
tömegekben gondolkodunk, a logózott tollak vagy kulcstartók osztogatása a
legmegfelelőbb, ugyanis ezek nagy tételben, olcsón és gyorsan hozzáférhetőek.
Nívósabb események, mint például üzleti tárgyalások
alkalmával azonban ajánlott a jobb minőségű ajándékok osztogatása. Ezek
lehetnek akár ajándékcsomagok is, melyek tartalmazhatnak a logónkkal vagy
szlogenünkkel ellátott kisebb promóciós ajándékokat (mappák, határidőnaplók,
jegyzetfüzetek, gravírozott fém tollak, bögrék vagy akár pendriveok).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése