Ha egy cég az egyre zsugorodó piaci
körülmények között fel szeretné magára hívni a figyelmet, ehhez minden eszközt
meg kell ragadnia. Potenciális célközönségének elérésének, valamint érdeklődésének
felkeltésének pedig egyik leghatásosabb eszköze lehet a színteória alkalmazása,
azaz a megfelelő színek és design használata. Ennek alapjául szolgál, hogy a
színek mindennapjaink részét képezik, hatással vannak érzelmeinkre, ezáltal
pedig cselekedeteinkre is.
Kutatások bebizonyították, hogy a megfelelő színek
használata:
- akár 80 százalékkal növelheti a márka ismertségét
- több mint 40 százalékkal javítja az érdeklődő olvasóközönség arányát
- akár 85 százalékban is meghatározó tényező lehet a vásárlási döntésben
Megfigyelhető, hogy az olyan játékos, világos
színeket, mint a citromsárga, narancssárga, vagy a piros, inkább azok a
vállalatok választják, amelyek főként élményt szeretnének adni célközönségük
számára, míg a sötétebb tónusú logók a nagy mértékben a bizalomra alapozó cégek
esetében általános.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése