2014. április 17., csütörtök

2014 a B2B marketingesek szemével

Az Überflip felmérése szerint a tartalom marketing már a B2B cégek életében, marketing stratégiájuk kialakításában is egyre meghatározóbb szerepet játszik.


A Überflip kutatás szerint a B2B marketingesek 93 %-a használja a marketing ezen ágát. Kitűzött céljaik elérése érdekében pedig többségük úgy véli, elengedhetetlen a hatékony tartalommarketing stratégia kialakítása. Ennek ellentmond azonban az-az adat, miszerint a cégek mindössze 44 %-ának van erre kidolgozott stratégiája.

A válaszadók elsődleges célként brandjük ismertté tételét, valamint ezen keresztül új ügyfelek megszerzését fogalmazták meg. Bár, ennek elérésével kapcsolatban már megoszlottak a nézetek. Míg a többség (57 %), ezt, a témájához szorosan kötődő tartalmak összegyűjtésével kívánta megtenni, addig 43 %-uk úgy gondolta, hasznosabb, ha inkább saját tartalmat hoz létre.

A tartalom megosztására leginkább a social media felületeit, azaz a LinkedIn-t (91%), a Twittert (85%), és a Facebookot (81%) használnák, ugyanis ezek azok a közöségi oldalak, amelyeken az átlagos felhasználók mellett a B2B vásárlók jelentős része is ugyanúgy megtalálható. Emellett a saját weboldalon elhelyezett cikket, valamint hírleveleket is fontos elemnek tartották.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése