2014. április 24., csütörtök

Itt van az első B2B startupverseny!

Hazai tekintetben újdonságnak számító üzleti szoftverversenyt hirdetett az OTP Hungaro-Projekt, melyre Magyarország legjobb üzleti megoldásai nevezhetnek. A Startup Tavasz rendezvénysorozat részeként, a Fintech&Sales Demo Day-re keresztelt eseménynek a Google Grund ad otthont.

A tapasztalat azt mutatja, hogy míg a startup cégek többsége hatalmas mennyiségű energiát fordít arra, hogy szolgáltatásait megismertesse a közösségi vagy lakossági felhasználói rétegekkel, addig csak nagyon kevesen realizálják az üzleti célú felhasználói rétegek felé történő terjesztés, azaz a B2B (business to business) fontosságát. Annak ellenére is, hogy így sokkal nagyobb az esély a siker elérésére.

A fintech (financial technologies, azaz pénzügyi jellegű technológiák) az egyik legújabb startup fogalom, amelyre a fejlesztők mostanában igencsak felkapják a fejüket. Ez azonban nem véletlen, ugyanis a nagyvállalatok és multik egyre inkább az olyan innovatív technológiák felhasználására fókuszálnak, melyekkel olcsón és könnyedén megalapozhatják a konkurenciával szembeni versenyelőnyüket. Ennek köszönhetően egyre nyitottabbak arra, hogy saját fejlesztéseiket is részben startup megoldásokkal egészítsék ki.

Az OTP Hungaro-Projekt már több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik a közép- és nagyvállalati együttműködések területén. Erre alapozva hozta létre Magyarország első fintech és sales-marketing fókuszú startup versenyét, melynek célja, hogy közös platformot teremtsen az új technológiai megoldásokkal előrukkoló startup cégek, spinoff vállalatok és KKV-k, illetve a velük partneri kapcsolatot kereső nagyvállalatok számára.


Az esemény:

Az idei Demo Day-re május 30-án, a Magyar Innovációs TechShow részeként kerül sor, melyen elsősorban az innovatív pénzügyi megoldásokat, illetve a nagyvállalati értékesítést és marketinget támogató megoldásokat kereső nagyvállalatok képviseltethetik magukat, melyre nevezéseiket május 2-ig adhatják le. A jelentkezők közül azonban csak 10 startup vállalkozás prezentálhat, melyeket egy független, szakmai és pénzügyi befektetőkből álló zsűri választ majd ki.

A rendezvény támogatói között található az OTP Mobil, a Mastercard és az egykoron szintén startupként induló Misys is.
A versenyt szervező OTP Hungaro-Projekt az OTP portfolió részeként nem csak kiváló kapcsolatokkal rendelkezik, hanem forrásszerző tevékenysége folytán, a Horizon 2020 pályázatok lebonyolításában is segít az uniós pályázat iránt érdeklődő startupoknak.

A rendezvény dátuma: 2014. május 30.
Helyszín: Grund
Budapest, VIII. kerület, Nagytemplom utca 30.
Jelentkezési határidő: 2014. május 2.


A részletes kiírás és a jelentkezés itt található.

1 megjegyzés:

  1. MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .

    VálaszTörlés