2014. április 21., hétfő

A reklámajándékok jelentősége

A reklám az egyik leghatékonyabb eszköze a cégek profiljának, valamint szolgáltatásainak szélesebb körben történő megismertetésére. Kiváló lehetőséget biztosítanak a cégeknek saját maguk promótálására, potenciális vásárlóiknak pedig, hogy tájékozottak legyenek, így minden helyzetben el tudják dönteni, milyen termékre/szolgáltatásra van szükségük, és azért mely vállalathoz kell fordulniuk. Ezért nem mindegy, milyen módszert választunk a fogyasztói oldal megnyerésére.

Az érdeklődés felkeltésének igen hatékony módszere a céges emblémával ellátott reklámajándékok osztogatása bizonyos rendezvényeken. Azt, hogy az ajándék pontosan mi legyen, számos tényező befolyásolja, de a legmeghatározóbb mégis az, hogy mekkora mennyiségre van belőle szükség, illetve kinek, és hogyan szeretnénk azt átadni. Ha nagyobb tömegekben gondolkodunk, a logózott tollak vagy kulcstartók osztogatása a legmegfelelőbb, ugyanis ezek nagy tételben, olcsón és gyorsan hozzáférhetőek.


Nívósabb események, mint például üzleti tárgyalások alkalmával azonban ajánlott a jobb minőségű ajándékok osztogatása. Ezek lehetnek akár ajándékcsomagok is, melyek tartalmazhatnak a logónkkal vagy szlogenünkkel ellátott kisebb promóciós ajándékokat (mappák, határidőnaplók, jegyzetfüzetek, gravírozott fém tollak, bögrék vagy akár pendriveok).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése