2014. április 28., hétfő

A színek hatalma

Ha egy cég az egyre zsugorodó piaci körülmények között fel szeretné magára hívni a figyelmet, ehhez minden eszközt meg kell ragadnia. Potenciális célközönségének elérésének, valamint érdeklődésének felkeltésének pedig egyik leghatásosabb eszköze lehet a színteória alkalmazása, azaz a megfelelő színek és design használata. Ennek alapjául szolgál, hogy a színek mindennapjaink részét képezik, hatással vannak érzelmeinkre, ezáltal pedig cselekedeteinkre is.

Kutatások bebizonyították, hogy a megfelelő színek használata:
  • akár 80 százalékkal növelheti a márka ismertségét
  • több mint 40 százalékkal javítja az érdeklődő olvasóközönség arányát
  • akár 85 százalékban is meghatározó tényező lehet a vásárlási döntésben

Megfigyelhető, hogy az olyan játékos, világos színeket, mint a citromsárga, narancssárga, vagy a piros, inkább azok a vállalatok választják, amelyek főként élményt szeretnének adni célközönségük számára, míg a sötétebb tónusú logók a nagy mértékben a bizalomra alapozó cégek esetében általános.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése